Een grote bijeenkomst, van 13:00 tot 22:00 uur, in theater Markant in Uden. Doe, denk, praat en beleef mee. De kans om uw ideeen en wensen voor de nieuwe gemeente in te brengen. Ook is er van alles te doen en te beleven.

Donderdag 6 juni waren leden van UOV De Kring Uden en ZOV uitgenodigd voor een bezoek aan Museum Krona, voorheen Museum Religieuze Kunst, in Uden. Aanleiding is de ingrijpende verbouwing die het museum een ware metamorfose hebben laten ondergaan.

Een lunchbijeenkomst voor ca. 40 personen op 27 juni 2019 met de ingredienten Natuurbeleving & Food van eigen bodem. Na de wandeling 'Berg & Breuk route' kunt u genieten aan picknicktafels van een (h)eerlijke lunch met Iekkernijen uit de Maashorst. Aanmelden na de klik.

Donderdag 9 mei vond in Het Witte Huis de jaarvergadering / ledenavond van de ZOV plaats. Naast algemene zaken zoals begrotings- en budgetzaken alsook regionale samenwerking en komende activiteiten waren er 2 interessante presentaties.

Op zaterdag 18 mei opent Beco Ledtechniek haar nieuwe bedrijfsruimte in 't Handelshuys in Uden. Onlangs is Beco verhuisd van de Kerkstraat in Zeeland naar 't Handelshuys. Beco nodigt alle ZOV-leden van harte uit om een kijkje te komen nemen op deze nieuwe en inspirerende locatie.

Donderdag 9 mei is onze jaarvergadering / ledenavond. Naast boekhoudkundig overzicht zal er ook belangrijke informatie betreffende centrumplanontwikkeling, regionale samenwerking, Maashorstgemeente & komende activiteiten worden gedeeld. Uw aanwezigheid wordt daarom zeer op prijs gesteld. Aanmelden na de klik.