Zilveren AFAS Award voor Peters van Gemert Accountants Belastingadviseurs
16 juni 2016

Peters van Gemert Accountants Belastingadviseurs sleepte dinsdag 15 juni tijdens een feestelijk zomergala in Leusden de Zilveren AFAS Award in de wacht. Het accountantskantoor, met behalve in Schaijk ook een vestiging in Zeeland, ontving de prestigieuze onderscheiding in de categorie Accountancy.

Peters van Gemert behoorde tot de drie finalisten die waren overgebleven na een strenge selectie uit vele tientallen genomineerde bedrijven. De Landerdse onderneming ontving de felbegeerde award omdat zij 'maximaal rendement behaalt door optimaal te werken met de software van AFAS. Ze zijn daarmee een voorbeeld en inspiratiebron voor anderen'.

'Erkenning'
De beide eigenaren van het accountantskantoor, Willem Peters en Dick van Gemert, reageren verheugd op het winnen van de Zilveren AFAS Award. “We zijn de afgelopen anderhalf jaar hard bezig geweest om ons kantoor klaar te maken voor de toekomst. Automatisering vormt voor ons een belangrijke schakel in dat proces. Het is dan fijn om op deze wijze erkenning te krijgen van een bedrijf als AFAS en onze klanten.”

Door Sergio Boutkan van Arenalokaal.nl