Wij feliciteren ZOV 2.0-initiator Alfred van Meegen met de verbindingspluim
18 mei 2017

ZOV 2.0 initiator Alfred van Meegen ontvangt verbindingspluim op Buisinessevent Uden
In eerste instantie werd op het Businessevent Uden 'Elements of Wonder' op 13 mei j.l. de verbindingspluim uitgereikt aan de burgemeester van Landerd, Marnix Bakermans. Al snel bleek dat de pluim niet hem maar Alfred van Meegen toe zou komen. Alfred werd door de burgemeester geprezen voor zijn inzet om de Zeelandse Ondernemers Vereniging met de andere ondernemersverenigingen in de regio te verbinden en als mede-initiator van Zeelandse Ondernemers Vereniging (ZOV) 2.0.

ZOV 2.0
Het doel van ZOV 2.0 is verbinden, want ondernemen doe je samen. Het leggen van verbindingen gaat verder dan het netwerken binnen de eigen vereniging. Het leggen van contacten en samenwerkingen in de regio zal bijdragen aan een sterk ondernemersklimaat met een heldere visie voor de toekomst.

Felicitatie
Het bestuur van de Zeelandse Ondernemersvereniging feliciteert Alfred van harte en dankt hem voor zijn enthousiaste inzet als kartrekker van ZOV 2.0. Samen met Willem Peters organiseert Alfred met regelmaat inspirerende en verbindende bijeenkomsten voor de ondernemers uit Zeeland en de omringende Maashorst gemeenten. Alfred is directeur van MMB tools; leverancier van hoogwaardige productiegereedschappen, productiemachines & productieautomatiseringssystemen voor de metaal & kunststof verspanende industrie.