Verkiezingen in aantocht!
12 maart 2018

Vorige week organiseerde onze vereniging samen met MKB Schaijk/Reek het eerste Politiek Café (bekijk de fotoimpressie van deze avond). Het is voor de toekomst van Zeeland en het Zeelandse ondernemersklimaat van belang dat u goed voorbereid uw stemkeuze kunt maken. Daarom wijzen wij u graag op twee bijeenkomsten die deze week worden gehouden.

Lijsttrekkersdebat op donderdag 15 maart
in De Garf, georganiseerd door Gemeente Landerd

"Ben je jong en wil je wel eens meemaken hoe dat zit met de politiek in Landerd? Ben je gepokt en gemazeld, maar heb je toch nog prangende vragen? Grijp deze kans om erbij te zijn.
Het debat start om 19.30 uur in De Garf, Kerkstraat 35F in Zeeland. Alle inwoners van Landerd zijn van harte welkom om deze avond actief mee te doen. De koffie staat vanaf 19.00 uur klaar!"
Lees meer (pdf) >

Politiek Café op zondag 18 maart
in Herberg d’n Brouwer, georganiseerd door Initiatief Zeeland

"Laat je stem horen! Weinig politieke partijen, maar des te meer Zeelanders die de toekomst van hun dorp belangrijk vinden: plek voor jongeren, de Maashorst, de Aldi, Zeelandia, Festilent, wonen op ‘t Oventje en bijvoorbeeld een herindeling.
Waar moet de gemeenteraad zich nou echt druk om maken? Je bent welkom op zondagmiddag 18 maart, tussen 14 en 17 uur in d’n Brouwer. We zorgen voor live muziek, pittige stellingen en vooral veel gezelligheid.
Zien wij jou op 18 maart in d'n Brouwer?"