Unieke en inspirerende bedrijfsbezoeken met ZOV
23 november 2017

Op maandagmiddag 18 december organiseert ZOV een drietal bedrijfsbezoeken. Je hebt de keuze uit een uniek bezoek aan de Pompstichting of een inspirerend bezoek aan Denise Zorg en Kwaaijongens. Het aantal inschrijvingen is beperkt, dus wees er snel bij.

In de avond (17:30 tot 21:00 uur) luiden we bij De Pastorie met alle ZOV-leden het jaar alvast uit. Een gezellig samenzijn onder het genot van een hapje en een drankje én met ludiek entertainment. Lees meer >

Uniek bedrijfsbezoek Pompestichting

Maandag 18 december van 14:30 tot 17:00 uur

Op maandag 18 december hebben ZOV-leden een unieke mogelijkheid voor het bezoeken van de Pompestichting Zeeland. We zijn hier met een beperkt aantal personen welkom vanaf 14:30 uur waarbij eerst een presentatie zal worden verzorgt en aansluitend de mogelijkheid wordt geboden om met enkele bewoners in gesprek te gaan. Afsluitend zal een rondleiding over het terrein worden verzorgt die uiterlijk om 17:00 uur eindigt.

De Pompestichting biedt forensische zorg aan mensen met psychiatrische problemen die met justitie in aanraking zijn geweest of dreigen te komen. Het gaat daarbij om patiënten die ontregelend, grensoverschrijdend en gevaarlijk gedrag vertonen. De Langdurige Forensisch Psychiatrische Zorg (LFPZ) van de Pompestichting is gevestig op het terrein van de voormalige Corridor.

Dit unieke bedrijfsbezoek is wel aan een aantal voorwaarden gebonden:

• Maximaal aantal deelnemers is 20 personen (vol = vol)
  • Aanmelden voor 11 december verplicht ivm screening Pompestichting.
  • Aanmelden middels naam & (geldig) ID
  • Bij bezoek geldig ID meenemen
  • Na aanmelding volgt aanvullende informatie.
  • U bent pas officieel aangemeld na ontvangst van de persoonlijke bevestigingsmail met verdere informatie over het bezoek.

Inspirerend bedrijfsbezoek Denise Zorg en Kwaaijongens
Maandag 18 december van 14:00 tot 17:00 uur

Op diezelfde maandag 18 december tussen 14:00 en 17:00 uur openen zowel Denise Zorg als Kwaaijongens hun deuren om de ZOV-leden te inspireren, rond te leiden en kennis te laten maken met hun bedrijf. We bezoeken deze bedrijven gezamenlijk. Na aanmelding volgt per mail verdere informatie over deze bedrijfsbezoeken.

DeniseZorg, heeft een eigen team van verpleegkundigen, verzorgenden en Pedagogiek geschoolde medewerkers. Ze stellen indicaties en zorgplannen op voor diverse pgb-houders en verzekerde in de zorgverzekeringswet. Tevens bieden ze ook dag- en logeeropvang aan voor kinderen met een beperking. U bent van harte welkom om kennis te maken met dit Zeelands bedrijf gevestigd.

Kwaaijongens is een full service internetbureau dat zich richt op de regio Den Bosch, Oss, Uden, Nijmegen en Eindhoven. Op Puttelaar 7 hebben ze onlangs het Kwaaijongens Kenniscentrum opgezet; de ideale plek om samen te werken, workshops te geven, fotoshoots te maken en te flexwerken.
Zij ontvangen jullie graag op deze inspirerende omgeving!

Graag ontvangen we jouw aanmelding voor 11 december

Aanmelden:

Meld je aan voor de Eindejaarsborrel en/of bedrijfsbezoek op maandag 18 december 2017

Bedrijfsnaam*
Naam*
e-mailadres*

Gezellige Eindejaarsborrel bij De Pastorie (17:30-21:00 uur)

Ik/wij zijn aanwezig op de Eindejaarsborrel

aantal personen

Uniek bedrijfsbezoek Pompestichting (14:30-17:00 uur)

Ik bezoek graag de Pompestichting (1 persoon)

Volledige naam op ID