Terugblik Italiaanse middag met ZOV-Eindejaarsborrel
18 december 2018

Bij deze druk bezochte bijeenkomst is teruggekeken naar een aantal afgeronde zaken binnen de ZOV van het (bijna) afgelopen jaar als oa. ontwikkeling centrumplan, plaatsen nieuwe feestverlichting en het Rondje Zeeland van zaterdag 15 december jl. Ook is er vooruit gekeken naar Black Sunday van 13 januari 2019 is de Nieuwjaarborrel 2019 samen met udense ondernemersvereniging UOV De Kring voor donderdag 24 januari toegelicht. Voor deze activiteit worden binnenkort de uitnodigingen verstuurd. Het officiële gedeelte werd afgesloten met een gezamenlijke toost op een gezond en succesvol 2019.

Een hoofdrol was weggelegd voor Mieke & Patrick van De Heische Tip die naast goede & gezellige gastvrouw en gastheer een persoonlijke presentatie verzorgde over de niet altijd even makkelijke weg naar de “hernieuwde” Heische Tip. Een indrukwekkende presentatie de tijdens het aansluitende pizza bakken door menigeen nog uitvoering werd nabesproken. Top!

Voorzitter John Eijsermans kon helaas maar een klein gedeelte van de avond aanwezig zijn omdat hij naast zijn verjaardag ook op deze dag zijn 35- jarige huwelijk met Mira vierde. Namens het bestuur is John met dit heugelijke feit op ludieke wijze geëerd.

Als laatste onverwacht inbreng heeft Eric van Hout “model” gestaan voor een nieuwe lijn (kerst-) kleding gemaakt door Lis Klaassen (www.lissyklaassen.nl) die naast in de bediening werken bij Mieke & Patrick ook over artistieke kwaliteiten blijkt te beschikken.

Bestuur van ZOV bedankt Mieke & Patrick voor de gezellige & geslaagde avond en wenst iedereen bijzonder fijne feestdagen! Gelukkig hebben we de foto’s nog…..

(foto's Marc van Zuylen, LanderdFotografie)