Peters VanGemert Accountants Belastingadviseurs gaat verhuizen
4 oktober 2017

Nieuwsbericht van PetersVanGemert AccountantsBelastingadviseurs:

Ons pand aan de Kerkstraat 11-B staat sinds kort te huur vanwege het aankomende vertrek naar Uden. De collega’s uit Schaijk trokken, vanwege de herinrichting van Centrumplan Schaijk, afgelopen zomer tijdelijk in bij ons kantoor in Zeeland.
Omdat de huidige locatie in Zeeland te klein is om iedereen permanent te huisvesten, zijn wij vanaf begin 2017 op zoek gegaan naar een locatie waar wij met alle collega’s onder één dak onze kennis kunnen delen. Een andere vereiste was dat dit pand zich binnen een straal van een miniem aantal kilometers van Zeeland moest bevinden.

Deze missie is uiteindelijk geslaagd en binnenkort gaan we verhuizen naar een ruim opgezette en lichte locatie in Uden, aan het Vluchtoord 1, waar we eveneens voldoende parkeergelegenheid hebben voor collega’s en relaties.

We beschikken in Uden over een 3-tal werkvloeren. Op de begane grond wordt je zoals altijdmhartelijk welkom geheten door ons secretariaat. Aanbellen hoeft niet, je bent altijd welkom.

Op de 1e verdieping zal de loonadministratie haar werk doen, vergezeld door Dick van Gemert en Willem Peters die ook op deze vloer te vinden zijn.
Op de 2e verdieping zullen onze assistent-accountants de balans voor je opmaken en alle andere werkzaamheden die zij je uit handen kunnen nemen.

We stellen ons als kantoor, zoals je van ons gewend bent, open op. Mocht je graag een praatje maken met een van onze collega’s of wil je iets toelichten, dan ben je net als voorheen vrij om ze even op te zoeken.

In de afgelopen weken zijn we al druk bezig geweest om het pand eigen te maken. Samen met een interieuradviseuse geven we ons kantoor een huiselijk karakter. Vanaf half oktober zullen we in etappes gaan verhuizen, de officiële opening staat in het voorjaar van 2018 gepland.

Ondertussen houden we je op de hoogte van de verhuizing, je zult ons niet uit het oog verliezen. We zien je graag in Uden terug want behalve de locatie veranderd er niets aan onze dienstverlening!