Oerfestival de Maashorst "Doe mee, wij hebben je keihard nodig"
31 augustus 2018

Beste ZOV-leden,

Nogmaals een oproep aan ondernemers voor het Oerfestival. In de herfstvakantie (zondag 14 t/m vrijdag 19 oktober) kunnen ondernemers uit de Maashorst zich presenteren.
Oerfestival De Maashorst gaat op zondag 14 oktober van start met een grootse opening in Herperduin met een OERLEKKER PLEIN met streekproducten, (oude) ambacht/ innovatief vakmanschap en foodaanbieders uit de streek. De dagen erna vormen de minifestivals in De Maashorst het middelpunt van het Oerfestival.

Een festival met karakter, stoer, spannend, ruw en echt. Voor jong en oud. Anders dan anders. Hierbij hebben we jou als deelnemer keihard nodig. We dagen je uit om buiten de lijntjes de denken. Op zoek naar het avontuur van de onverharde paden. Bekijk de opzet van het Oerfestival (pdf) >

Doe mee
Laat je creativiteit de vrije loop en zet jezelf én ons prachtige gebied op de kaart door deel te nemen. Haak aan met (bestaande) passende activiteiten of verras ons met een spannend nieuw idee voor jouw invulling als deelnemer. Stroop de mouwen op. Bundel krachten. Ga los. Wij voeden je met een stoere verlanglijst, jij mag hem aanvullen. Er is eigenlijk maar één spelregel; zolang het bijdraagt aan de onderscheidende sfeer die we willen neerzetten, staan we voor alles open!

Bied jij jouw activiteit gratis aan, dan betaal je ons niets. Ga je tijdens jouw activiteit producten of diensten verkopen of vraag je deelnamekosten tijdens de opening op 14 oktober, dan betaal je ons €75,- voor je deelname. Doe je dit tijdens een van de minifestivals? Dan betaal je ons €25,-. Deze kosten zijn inclusief je kraam.

Wil jij je nog aanmelden voor Oerfestival De Maashorst?
Voor meer informatie over de kosten, of om je aan te melden: www.oerfestivaldemaashorst.nl

Met vriendelijke groet,
Team Oerfestival de Maashorst

Het festival vindt plaats in én rondom het oergebied in Brabant en is een samenwerking tussen stichting Maashorst in uitvoering en de week van de natuur (gemeente Oss en Waterschap)