Muziekvereniging Zeelandia viert haar 125-jarig bestaan
29 maart 2017

Muziekvereniging Zeelandia viert haar 125-jarig bestaan. In 2016 zijn er al feestelijkheden geweest, waarbij de muziek centraal stond. Het traditionele koningsconcert waren dat en het Zinderend Zeelandia jeugdmuziekspektakel. Allemaal voorbodes van de grote slot-muziekmanifestatie die de muziekvereniging in jun i van dit jaar gaat houden. Op vrijdag 16 en zaterdag 17 is er een groot tweedaags muziekfeest. Feestterrein is het terrein waar voorheen basisschool De Wizzert stond, tussen de sporthal en de bibliotheek. Op vrijdagavond treedt de het orkest van de koninklijke luchtmacht op, op zaterdag treden onze harmonie en slagwerkgroep op met een spectaculaire muziekshow. De kinderen van de basisschool worden intensief bij het muziekfeest betrokken.

Zeelandia is dankbaar dat ze als muziekvereniging een zo belangrijke rol in de gemeenschap heeft mogen spelen. Dankbaar ook voor al die mensen, bedrijven en particulieren die dat mogelijk hebben gemaakt. Al die 125 jaar hebben we als muziekvereniging veel steun ondervonden.

U kunt al ondernemer meedoen aan de viering van dit bijzondere jubileum. In een folder heeft Zeelandia uiteengezet wat ze allemaal doen rond dit jubileum en hoe u hen daarbij kunt steunen. Er is een uitgebreid sponsorpakket samengesteld én er is een speciaal vip-dinerarrangement opgesteld, waarvoor wij u graag willen uitnodigen. De kosten van een 5-gangen vip-dinerarrangement op 16 juni 2017 zijn, incluis wijn of andere drank, 85 euro p.p.

Wilt u ons helpen? Reserveer of vraag de folder van het sponsorpakket dan op bij:

Cees van Dongen
cees.vandongen@kpnmail.nl