Koek deelt een stukje van zijn kennis tijdens event op 5 oktober
27 september 2017

Heb jij je al aangemeld?
Koek event - 5 oktober 2017 - 15:30

Firma Koek viert binnenkort zijn tweede verjaardag. Verjaardagen vier je natuurlijk met je vrienden, familie en collega’s en daarom nodigen wij iedereen uit om op 5 oktober naar ons Koek Event te komen. In de afgelopen twee jaar zijn we enorm gegroeid. Niet alleen qua omvang maar ook qua kennis.Tijdens dit event willen wij een stukje van die kennis met jullie delen.

15:45  Luc Franken & Marijn Tax - Firma Koek
Wanneer je op een verjaardag vertelt dat je apps maakt is de reactie 9 van de 10 keer “Ik heb ook nog een goed idee voor een app”. Ideeën zijn echter waardeloos als ze ideeën blijven. We gaan in deze sessie uitleggen hoe je een idee snel kan omzetten naar een tastbare, concrete en dus waardevolle uitwerking.

16:15  Rens v.d. Elsen - MediaWorx Consulting
Onze Google Partner, SEA expert van MediaWorx Consulting gaat het hebben over micro-momenten in ons dagelijks leven, met een focus op de groei van mobiel gebruik, en deelt de laatste ontwikkelingen in digitale media en marketing. Daarna duiken we in de meest gebruikte kanalen en het toepassen van Google Search en Display Adverteren. We behandelen de beste praktijken, een aantal casestudies, aanbevolen budgetten voor online campagnes en voordelen van samenwerken met MediaWorx als uw Google Partner.

17:00  Borrel
Na afloop is er, zoals een goede verjaardag dat betaamt, ruimte voor een borrel, een hapje en een praatje.

Waar gaat het event plaatsvinden?
Het event vindt plaats in onze thuisbasis; De Ideeënfabriek (15:30 - 18:00 incl. borrel)

Het adres is: Liessentstraat 9a 5405 AH, Uden. Laat even weten of je komt (door je aan te melden op koek.nl/event) en dan zien we je hopelijk 5 oktober op de Ideeënfabriek!