Joost... deelt kennis Event: innovatief en creatief ondernemen
18 oktober 2017

Op donderdag 2 november vindt het Joost…deelt kennis EVENT plaats in het hippe DomeX in Oss. Een bijzonder event dat dit jaar in het teken staat van innovatief en creatief ondernemen. Doel was nadrukkelijk om een bijzonder evenement neer te zetten waar hét gebeurt.

"Geen gewone beurs"
“We wilden geen gewone beurs organiseren, maar een middag waar ondernemers elkaar kunnen voeden met humor, beweging en inspiratie", aldus Janneke Kierkels, bestuurslid en medeorganisator. “Bovendien wilden we een bijzondere locatie en een spetterende opening. En dat is gewoon gelukt!”

Voor alle ondernemers uit Oss en omgeving
Ondernemers uit Oss en uit de regio zijn van harte welkom om aan te schuiven. “Ons streven is om zoveel mogelijk ondernemers met elkaar in contact te brengen. Ook hopen we op deze manier aan zoveel mogelijk mensen te laten zien waar Joost…netwerkt voor staat. Vandaar dat we de toegangsprijs zo laag mogelijk gehouden. Voor €22,50 heb je een kaartje voor het volledige programma én het eten.”

Kans  om andere ondernemers te spreken!
Het event wordt geopend door Marleen Bekker, een heel bijzondere en vooral energieke spreekster, waardoor iedereen gelijk AAN staat. Ten minste 15 ondernemers van Joost delen hun expertise met de bezoekers. Uiteraard is er een hapje en drankje, en volop de mogelijkheid om te netwerken. Een uitgelezen kans om in contact te komen met ondernemers uit de regio!

Meer weten?
Voor meer info en voor de onderwerpen van de kennissessies, houd de Facebookpagina www.facebook.com/joostnetwerkt in de gaten of ga naar: www.joostnetwerkt.nl/kennisevent-201/.

LOCATIE: Dome X, Kanaalstraat 12b, 5347 KM Oss
INLOOP: vanaf 16.30
START: 17.00 met een TOP-spreker
EINDE: 21.00