Feestelijk Businessevent Uden met ZOV-tintje
15 mei 2017

Een grote feesttent aan het water en een circustent aangekleed met vuur, licht en bombarie vormden het decor voor het Udense Business Event. Acteur en Jumbo-huisvader Frank Lammers mocht de avond presenteren en reikte samen met de verschillende voorzitters van de ondernemersverenigingen de ondernemerspluimen uit aan ondernemers uit de gemeente.

Zo ontving de Landerdse burgemeester Marnix Bakermans de verbindingspluim. Die de burgervader meteen weer doorgaf aan Alfred van Meegen (mede-initiator ZOV 2.0), die zich inzet voor een samenwerking van de ondernemersverenigingen van Uden en Landerd. In Odiliapeel werden Chris en Els Wouters van Wouters Odiliapeel beloond met een pluim. In Uden ging die pluim naar Dirk Broekhaus van Foto de Vakman en in Volkel naar de gebroeders De Groot van De Groot Hoveniers.

Na de uitreiking ging het feest op Hemelrijk nog lang door inclusief vuurwerk en een optreden van Frans Bauer.

ZOV-leden op weg naar het Businessevent Uden

Bron: Brabants Dagblad en MooiUden.nl