Eindejaarsborrel bij De Pastorie
22 december 2017

Na het dagprogramma waren alle ZOV-leden uitgenodigd voor een eindejaarsborrel bij De Pastorie. Onder het genot van een drankje en een hapje is er door Piet en Dieuwertje aandacht gevraagd voor de Ollie Bolle Dagen van Piets Challenge; Kom oliebollen kopen op het kerkplein in Zeeland van 27 t/m 31 december, met medewerking van onze burgemeester Marnix Bakermans. Met de opbrengst worden KWF-evenementen Samenloop voor Hoop Zeeland & Alpe d’Huzes ondersteund.

Ook is de nieuwste editie van Bedrijvig Uden gepresenteerd met hierin een interview van ZOV en alle andere ondernemersverenigingen uit regio Maashorst. John de Visser van uitgeverij Talvi was zo vriendelijk om alvast een aantal bladen mee te nemen.

Als verrassingsintermezzo hebben Willem & Alfred een quiz verzorgd met wetenswaardigheden over het heden maar ook verleden van (ondernemend) Zeeland. In een spannende eindstrijd is uiteindelijke Harriette als winnares van de Quiz uitgeroepen. Namens ZOV gefeliciteerd met deze eervolle overwinning!

Na een uitvoerig en gezellige nazit hebben we de avond afgesloten en hierbij Arjan Suijs en personeel bedankt voor de goede (culinaire) zorgen en gastvrijheid.
ZOV wenst iedereen fijne jaarwisseling en een gezond en succesvol 2018 !

Gelukkig hebben we de foto’s nog ...