Denk buiten de lijntjes met het Oerfestival de Maashorst
22 mei 2018

Beste ZOV-leden,

In de herfstvakantie (zondag 14 t/m vrijdag 19 oktober) zetten we de Maashorst op de kaart met een oerfestival om nooit meer te vergeten! Een festival met karakter, stoer, spannend, ruw en echt. Voor jong en oud. Anders dan anders. Hierbij hebben we jou als deelnemer keihard nodig. We dagen je uit om buiten de lijntjes de denken. Op zoek naar het avontuur van de onverharde paden.

Welkom buiten!
Met de natuur als gastheer heten we de bezoekers een warm welkom buiten. Met tal van activiteiten vol natuur, cultuurhistorie/archeologie en food laten we de Maashorst in volle bloei beleven. Met een groots openingsevent op zondag in Herperduin en kleinschalige minifestivals en natuuractiviteiten in de dagen daarna, garanderen we een intieme sfeer. Lokale culinaire hoogstandjes en akoestische muziek maken het oergezellige gevoel compleet.
Bekijk de opzet van het Oerfestival (pdf) >

Doe mee
Laat je creativiteit de vrije loop en zet jezelf én ons prachtige gebied op de kaart door deel te nemen. Haak aan met (bestaande) passende activiteiten of verras ons met een spannend nieuw idee voor jouw invulling als deelnemer. Stroop de mouwen op. Bundel krachten. Ga los. Wij voeden je met een stoere verlanglijst, jij mag hem aanvullen. Er is eigenlijk maar één spelregel; zolang het bijdraagt aan de onderscheidende sfeer die we willen neerzetten, staan we voor alles open!

Wil je dat we meedenken? Graag!
Kom dan naar een van onze inloopavonden. Voor meer informatie, aanmelden en data inloopavonden: www.oerfestivaldemaashorst.nl
Aanmelden kan tot uiterlijk 2 juli

Met vriendelijke groet,
Team Oerfestival de Maashorst