10e editie MaashorstFair op 31 juli 2016
24 mei 2016

De MaashorstFair zal 31 juli plaatsvinden op de Brobbelbiesweg 2, Schaijk.

Jubileum 10e editie
Deze 10e MaashorstFair, jubileumeditie, zal plaatsvinden op zondag 31 juli 2016 bij de familie Van der Heijden aan de Brobbelbiesweg 2, in Schaijk. Een prachtige locatie met een enthousiaste gastheer en gastvrouw in het  hart van de Maashorst, net nabij het zgn. ‘vier-landenpunt’. Daar komt alles samen wat De Maashorst ‘De Maashorst’ maakt.

Vorig jaar is de MaashorstFair helaas niet door kunnen gaan maar dit jaar gaan we dus de tiende editie van de MaashorstFair alsnog organiseren. Wederom met bedrijven, instellingen en organisaties die een binding hebben met De Maashorst presenteren we de MaashorstFair weer aan alle bewoners en belangstellenden”. Er is hiervoor speciaal een nieuwe stichting opgericht. Dit in goed overleg met de oude stichting.

De 10e editie MaashorstFair 2016
De MaashorstFair bestaat zoals voorgaande jaren uit diverse pleinen met informatie, demonstraties en kraampjes. Organisaties kunnen zich aanmelden via de website voor de themapleinen Recreatie & Toerisme, Kunst & Cultuur, (Verbrede) Landbouw, Natuur & Landschap, Duurzaamheid en Gezondheid. De MaashorstFair is een evenement waarin deelnemers afkomstig uit de gemeenten van De Maashorst of daaraan gelieerd, bezoekers informeren over hun producten en diensten in en uit De Maashorst.

De Maashorst als gezond gebied, waar het goed vertoeven is, waar natuur en voedselproductie in balans zijn. Waar ook komende generaties graag wonen, werken en trots op kunnen zijn. Dit alles kunt u tijdens de fair ervaren door te voelen, beleven en te proeven!

De MaashorstFair: een gebeurtenis die u niet mag missen!

U bent van harte welkom!

Bron: allemaalmaashorst.nl