Businessevent Elements of Wonder belooft opnieuw verwachtingen te overtreffen
13 april 2017

Na Secret Mission in 2015 waren veel ondernemers het erover eens: dit businessevent wordt moeilijk te evenaren. Stichting Business Events Uden ging de uitdaging aan en presenteert op zaterdag 13 mei de opvolger: Elements of Wonder. "Deze editie wordt minstens zo bijzonder en heel verrassend", beloven de bestuursleden. Wat staat ondernemend Uden, Volkel, Odiliapeel en Landerd te wachten?

Elements of Wonder is een tweejaarlijkse businessevent. Na eerdere edities op de Vliegbasis in Volkel (2015) en in een circustent in het Bevrijdingspark in Uden (2013), vindt het evenement dit jaar plaats op Hemelrijk in Volkel. Daar verrijst een compleet nieuw complex, op een bijzondere plek in het park. "Ons thema draait om de elementen aarde, water, lucht en vuur", vertelt Han Gootzen, voorzitter van Stichting Business Events Uden. "Daar kun je ontzettend veel mee doen. Qua creativiteit hebben wij ons niet laten beperken. Dat zie je in de eerste plaats terug in de invulling van de locatie."

Het programma prijsgeven doet de organisatie nooit, ook nu niet. "Maar neem maar van mij aan dat we weer flink uitpakken, op een manier die weinigen verwachten", aldus Han Gootzen. "We zijn erin geslaagd om een mooi en evenwichtig programma samen te stellen. De gasten verrassen en verwonderen, en tegelijkertijd zorgen voor een goede opbouw van de avond, dat is steeds ons doel geweest. Ik ben er trots op dat dit weer is gelukt. Dit is mede te danken aan Gijs de Louw en Mirte Romanillos, die wij in de arm hebben genomen voor de organisatie."

De avond begint net zoals andere jaren met een feestelijke opening en de uitreiking van de Ondernemerspluimen. Dit gaat gepaard met bijzondere acts, waardoor de energie er direct vanaf de eerste minuut vanaf spat. Na dit deel, dat ongeveer een uur duurt, barst het feest los. Artiesten, entertainment, muziek, mooie hapjes en heerlijke drankjes: alle ingrediënten voor een onvergetelijke avond zijn aanwezig. Han Gootzen: "We willen dat onze gasten genieten, elkaar ontmoeten en lekker los gaan. Daarvoor hebben we alles uit de kast gehaald. Zelfs een groot artiest, iemand die geen enkele ondernemer hier verwacht. Wie? Tja, dat zie je op 13 mei."

Betrokkenheid ondernemend Landerd
Inmiddels is ook de losse kaartverkoop in volle gang. Die verloopt goed; hij kwam dit jaar zelfs eerder op gang dan andere jaren. "Je kunt merken dat mensen benieuwd zijn", vertelt Han Gootzen. "Velen waren aanwezig bij de eerdere edities, hebben toen ontzettend genoten en willen het gewoon niet missen. Dat is een mooi compliment." De organisatie heeft ruimte voor 750 gasten en verwacht dit aantal ook. Naast ondernemend Uden, Volkel en Odiliapeel ziet het ernaar uit dat ook ondernemend Landerd goed is vertegenwoordigd. Hiervoor heeft de organisatie zich de afgelopen maanden sterk gemaakt, in samenwerking met een aantal ondernemers in de gemeente Landerd.

Bron: Kliknieuws.nl

Tickets kopen
Voor leden van ZOV en MKB Schaijk / Reek is een speciaal arrangement georganiseerd;

• Ticketprijs met 25% korting: € 90,- (ipv € 121,- per stuk).
  • Ticketprijs all- inclusive, inclusief BTW.
  • Ticketprijs incl. gezamenlijk vervoer naar en van Hemelrijk Volkel.
  • Eigen ontvangstlocatie ondernemers Landerd.
  • Een compleet verzorgde, verrassende en inspirerende avond.
  • Aanvang 20:00 uur tot 01:00 uur.
  • Dresscode: Hoe mooier de gasten gekleed; hoe feestelijker het event.
    U wordt uitgenodigd om gekleed te komen in black-tie, voor de heren betekent dit een smoking en voor de dames een avond- of cocktailjurk.

Kaarten kunt u, tot 4 mei, bestellen via onderstaand formulier.
Na verzending ontvangt u een mail met verdere informatie over het betalen van de kaarten.
Na betaling ontvangt u een factuur.
U wordt per mail op de hoogte gehouden van de verdere ontwikkelingen van dit event.

Naam*
Aantal kaarten*