.

Ambianz

Een bijzondere dag of speciale gelegenheid verdient een bijbehorende locatie. Uitgaanscentrum Ambianz beschikt over 6 eigentijdse zalen waaronder een authentieke Belgische spiegeltent, een echte disco in jaren '70 stijl, een sfeervolle cocktailbar en een trendy dance club. De laatste aanwinst is het  karakteristieke Grand Café. Alle zalen zijn onderling door een sfeervol ontmoetingsplein met elkaar verbonden. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, bruiloft, verjaardagsfeest of welke reden er ook te vinden is om een feestje te organiseren, bij Ambianz bent u altijd verzekerd van een perfect georganiseerd evenement. Ons professionele team van medewerkers zorgt er voor dat het u en uw gasten aan niets ontbreekt. Het enige wat u rest, is zorgeloos genieten van het feest!

Wij nemen de complete organisatie van uw feest ter hand, uiteraard in nauw overleg met u. Wij vertalen uw wensen exact in datgene wat u voor uw ogen hebt. Wilt u een speciale aankleding van de door u geboekte ruimte? Wij regelen het voor u. Speciale hapjes en drankjes? Geen probleem. Maar ook het entertainment verzorgen wij voor u. Door onze jarenlange ervaring beschikken wij over een zeer ruim netwerk op alle gebieden. Kleine of grote groepen, u bent altijd welkom bij ons.

.
Bedrijfsgegevens: