.

Studio SBA

Bouwen aan toekomst
Studio SBA beschouwt het realiseren van bouwwerken als bouwen aan de toekomst, waarbij vele factoren buiten het daadwerkelijke bouwen om, een grote rol spelen.

Advies op maat
Wij hebben een ruime ervaring op het gebied van nieuwbouw, verbouw en renovatie, zowel voor woningbouw als utiliteitsbouw. Door de ruime ervaring kunnen we het bouwproces van start tot oplevering begeleiden. De bouwwereld zit complex in elkaar en wordt vaak onderschat. Daarom is het noodzakelijk om dit proces in goede banen te leiden en dat er een partij is die aan de zijde van de opdrachtgever staat.

Door onze totaalaanpak en een uitgebreid professioneel netwerk, kunnen we u ontzorgen. Dit voor-, ten tijde van- en na het bouwproces. Onze werkwijze werkt voor nieuwbouw, verbouw als renovatie en wordt op elk project afzonderlijk afgestemd.

Kenmerkend aan onze werkwijze

Door kennis, ervaring en directe betrokkenheid bij het project is het mogelijk snel te schakelen, te anticiperen op vraagstukken en u te ontzorgen.
Ons advies is professioneel, duidelijk en betrouwbaar.
Communicatie tussen betrokken partijen staat hoog in het vaandel.

Diensten
- locatie studie / onderzoek